'Monkey blowjob, sir?' - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Stef Kemps - WaarBenJij.nu 'Monkey blowjob, sir?' - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Stef Kemps - WaarBenJij.nu

'Monkey blowjob, sir?'

Blijf op de hoogte en volg Stef

23 Januari 2014 | Thailand, Phitsanulok

Sinds afgelopen dinsdag is ons backpack avontuur in Zuidoost Azië begonnen for real. Pim en ik kwamen in de loop van de avond aan in Bangkok, en zijn opgehaald vanaf het vliegveld door het hotel waarin we sliepen. Tijdens de rit begon ons eerste probleem. 'Ja fuck, moeten we hem fooi geven?' 'Uhh..geen idee? Ik heb nog wel wat eurocent op zak, zal dat goed zijn?' Na uit te hebben gelegd dat we nog geen Baht's hadden gepind, nam onze chauffeur met veel gezucht toch maar die €0,50 fooi aan.
Door de jetlag die we hadden konden we niet in slaap komen, waarna we Katja en Hannah gingen bezoeken in het hartje van Bangkok. Op naar de Koh San Road!
Oh menn, je keek daar je ogen uit! Een hele straat vol backpackers en Thaise mensen die je wat aanboden. De befaamde pingpong-shows en het eten van schorpioenen vlogen je om de oren. Maar wat me écht versteld stond staan, was de man die ons een 'blowjob from a monkey' aanbood. The fack?!
Na het aanbod toch maar vriendelijk afgeslagen te hebben, vonden we Katja & Hannah, en werd het een ongelofelijk avondje stappen.
De volgende ochtend toen we de skytrain terug naar het hotel pakten, zagen we vanuit het station een stoet mensen lopen met veel muziek en gepraat. Een van de vele protesten in Bangkok. De vredelievende stoet liep ons voorbij zonder veel drama of toestanden.
Die middag hadden we samen met de twee meiden onze reis voortgezet in noordelijke richting. De ongelofelijk snelle trein bracht ons met een gemiddelde snelheid van +/- 20km per uur naar onze volgende stop, Ayutthaya. Daar hadden we vandaag onze eerste non-alcoholische toeristische activiteit gepland, fietsen. Voor maar 40 Baht p.p. (€0,80) kon je voor de gehele dag een redelijke fiets huren -de remmen werkten in ieder geval-. Na een stuk over de snelweg te hadden gefietst waarbij we door iedere weggebruiker vol ongeloof werden aangestaard, kwamen we uit in oud Ayutthaya. Hier zag je de ene Wat (tempel) naar de andere Wat, die helaas allemaal "Wat" slecht bijgehouden werden. Na op de terugweg langs 'a floating market' te zijn geweest, en Pim en ik onze voetjes hadden laten opeten door minuscule visjes, zitten we nu in de slaaptrein richting Phitsanulok. We slapen hier echt met zo'n 40 man per cabine, echt een héél apart gezicht! Volgens de planning komen we daar rond half 3 in de nacht aan, dus hopen dat we nog een kamer ergens kunnen regelen.. Katja en Hannah hebben besloten de nacht nog door te brengen in Ayutthaya, en zullen we morgen meeten.

Ik kan jullie trouwens aanraden Katja Barendse te volgen die volgens mij ook waarbenjij.nu heeft, aangezien zij dol is op foto's te maken, en wij helaas niet echt. :)

• 23 Januari 2014 - 23:16

Leroy:

Hee hee die Stef!!
    Super om te lezen man! Deze ga ik zeker volgen!
    En al lekker warm daar in Bangkok? Als je iets nodig hebt fso of hulp moet je t me maar laten weten. M'n neef en tante wonen in Bangkok. Denk dat ze nu in pataya zitten. Dus als t nodig is hoor ik t wel;) m'n neef woont daar en heeft z'n eigen club. Dus mag je nog in pataya komen laat maar weten probeer ik wel VIP pasjes te regelen vanuit Nederland!
    Heel veel plezier nog! En doe voorzichtig!

Greatz Leroy

• 24 Januari 2014 - 14:14

Mignonne :

Ha kanjer!

Wat een verslag! Ik wist niet dat je het in je had zo leuk te schrijven!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat en je zo geniet. In die paar dagen al genoeg absurds meegemaakt zo te lezen. Ga door met genieten, maar vergeet de foto's niet, die zijn zo leuk om later weer terug te zien.
    XXX

• 24 Januari 2014 - 16:20

Dagmar :

Hey achterneef (ik ben immers het nichtje van je pa) leuk reisverslag. Bizar dat van die apen. Ik ga je verslagen goed in de gaten houden. Aangezien wij in april naar Thailand gaan voor helaas maar twee weken. Geniet van je avontuur. Groetjes dagmar

• 25 Januari 2014 - 07:52

Annet Wille:

So far so good :) keep on going guys. wat is de temperatuur daar eigenlijk ?